გამოყენების პოლიტიკა

გამოყენების პოლიტიკა შპს “ტექნო მოლი”

ტერმინების განსაზღვრება:

  • მომხმარებელი – ფიზიკური ან/და იურიდიული პირი, რომელიც დარეგისტრირებულია საიტზე ან რეგისტრაციის გარეშე ახდენს საქონლის შეძენას.
  • გამყიდველი – technomall.ge, რომელიც ახორციელებს მყიდველისათვის შეკვეთილი საქონლის მიყიდვას.
  • მყიდველი – მომხმარებელი, რომელიც ახდენს საიტზე (technomall.ge) განთავსებული პროდუქტის შეძენას უნაღდო ანგარიშსწორების გზით.
  • პროდუქტი – საიტზე განთავსებული სარეალიზაციო საქონელი.
  • მხარეები – წინამდებარე წესებისა და პირობების ფარგლებში მოქმედი სუბიექტები – მყიდველი და გამყიდველი.
  • საიტი – technomall.ge

წესები და პირობები:

  • ვებ-გვერდზე რეგისტრაცია და პროდუქტის შეძენა შეუძლიათ იურიდიულ პირებს და ქმედუნარიან ფიზიკურ პირებს. რეგისტრაციისას ან/და შეკვეთისას მომხმარებელი პასუხისმგებელია მის მიერ მითითებული მონაცემების სისწორეზე. მომხმარებელი ვალდებულია წინასწარ, უნაღდო ანგარიშსწორების გზით გადაიხადოს ინტერნეტ მაღაზიის მიერ დადგენილი პროდუქტის ღირებულება.
  • მომხმარებელი შეკვეთის გადახდისას დებს გარიგებას საიტთან, რომლის მიხედვითაც გამყიდველი უზრუნველყოფს შეკვეთილი პროდუქტის მიწოდებას, მყიდველის მიერ წინასწარ მითითებულ ადგილზე.
  • გამყიდველი კისრულობს ვალდებულებას მყიდველის მიერ ელექტრონულად გაკეთებულ შეკვეთაში მითითებული სახეობის, ზომისა და რაოდენობის პროდუქციის ტრანსპორტირება განახორციელოს, მყიდველის მიერ არჩეული მიწოდების მეთოდის შესაბამისად, მყიდველის მიერ მითითებულ მისამართზე.
  • გამყიდველი უფლებამოსილია პროდუქტი გადასცეს მხოლოდ იმ ფიზიკურ ან იურიდიული პირის უფლებამოსილ წარმომადგენელს, რომელმაც უშუალოდ შეიძინა პროდუქტი, რაც დასტურდება სისტემაში არსებული მონაცემების/რეკვიზიტების გადამოწმებით.
  • პროდუქტის ჩასაბარებლად/მისაღებად, გამყიდველთან მესამე პირის წარმოდგენის ან მისამართზე არ დახვედრის შემთხვევაში, მყიდველმა აღნიშნულის თაობაზე გამყიდველს უნდა აცნობოს წინასწარ მყიდველის მიერ რეგისტრაციისას განსაზღვრული ელ-ფოსტიდან, სადაც მოცემული იქნება პროდუქტის მიმღების პირადობის დამდასტურებელი რეკვიზიტები.
  • აღნიშნულმა პირმა, პროდუქტის მიღებისას/ჩაბარებისას თან უნდა იქონიოს პირადობის მოწმობაც. წინააღმდეგ შემთხვევაში გამყიდველი უფლებამოსილია არ გადასცეს ასეთ პირს პროდუქტი.
  • პროდუქტის მიწოდებისას მხარეებს შორის ფორმდება მიღება-ჩაბარები აქტი.
  • იმ შემთხვევაში თუ გამყიდველის მიერ, განხორციელდება პროდუქტის ტრანსპორტირება მყიდველის მიერ განსაზღვრულ მისამართზე, მაგრამ აღმოჩნდება, რომ მყიდველის მიერ არაზუსტი/არასრულყოფილი მისამართია მიწოდებული ან მყიდველი/მისი წარმომადგენელი არ დახვდებიან ადგილზე გამყიდველს, ვერ ხერხდება ელექტრონულად მითითებულ მობილურ ტელეფონზე დავაკშირება (გამორთულია ან არ პასუხობს), ხელმოერედ მყიდველის მისამართზე პროდუქტის ტრანსპორტირებისთვის თავიდან უნდა იქნეს გადახდილი ტრანსპორტირების ფასი ან მყიდველმა თვითონ უნდა მოახდინოს პროდუქტის ტრანსპორტირება გამყიდველის მისამართიდან.

მიწოდების პოლიტიკა:

  • 15:00 საათამდე განთავსებული შეკვეთების ჩაბარება დაიწყება მომდევნო სამუშაო დღეს;
  • პარასკევს 15:00 საათის შემდეგ და შაბათ-კვირას (დღის ნებისმიერ მონაკვეთში) განთავსებული შეკვეთების ჩაბარება დაიწყება ორშაბათიდან;

მიწოდების ღირებულება.

მიწოდების ორი გზა არსებობს:

  1. როდესაც მყიდველი თავად ახდენს შეძენილი ნივთის წაღებას მაღაზიის მისამართიდან
  2. როდესაც გამყიდველი უზრუნველყოფს ტრანსპორტირებას.

ონლაინ შეძენილი პროდუქტის მაღაზიიდან გატანა შესაძლებელია მომდევნო სამუშაო დღეს.

ბათუმში მიწოდება ხდება შეკვეთის გაფორმებიდან 1-3 სამუშაო დღეში. რეგიონებში კი მიწოდების ვადა 3-7 სამუშაო დღეა, ლოკაციის მიხედვით.

მიტანის მომსახურება უფასოა თუ:

  • მიწოდება ბათუმში ხორციელდება და შენაძენი აღემატება 50 ლარს;
  • მიწოდება ხორციელდება თბილისში, ქუთაისში, ზუგდიდში, ფოთში, სენაკში, სამტრედიაში, ოზურგეთში თუ შენაძენი აღემატება 750 ლარს;

წინააღმდეგ შემთხვევაში თბილისში, ქუთაისში, ზუგდიდში, ფოთში, სენაკში, სამტრედიასა და ოზურგეთში მიწოდების საფასურს შეადგენს 30 ლარს.

დაბრუნების პოლიტიკა:

პროდუქტის დაბრუნება ან გადაცვლა შესაძლებელია, იმ შემთხვევაში თუ შენაძენი არ შეესაბამება:

  • შეძენილ პროდუქტს
  • ხარისხს
  • რაოდენობას

დაბრუნებისთვის აუცილებელი პირობებია:

  • გადახდის ქვითარი;                                     
  • პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი;
  • პროდუქტი წარმოდგენილი პირვანდელი შეფუთვით.

დაბრუნების შესახებ მოთხოვნის დადასტურდების შემთხვევაში, თანხა ანაზღაურდება 4 სამუშაო დღის განმავლობაში.

Technomall.ge იღებს ვალდებულებას შენაძენის დაბრუნების შემთხვევაში აანაზღაუროს გადახდილი თანხა სრულად, თუ პროდუქტის სასაქონლო სახე  შენარჩუნებულია და ახლავს ყველა დამატებითი ნაწილი, რაც შესყიდვის დროს იქნა მიღებული.

სატრანსპორტო მომსახურების კომპენსაციის წესი:

მომხმარებლის მიერ პროდუქტის დაბრუნება / შეცვლის შემთხვევაში, კომპანია ანაზღაურებს ადგილზე მიტანის ღირებულებას თუ:

  • შენაძენი არ შეესაბამება საიტზე წარმოდგენილი პროდუქტის ტექნიკურ აღწერილობას;
  • პროდუქტს აღენიშნება ქარხნული წუნი;
  • პროდუქტი დაზიანდა ტრანსპორტირებისას;

პროდუქციის მიღებისთანავე, შეამოწმეთ შენაძენის მთლიანობა და ხარვეზის არსებობის შემთხვევაში, დაუყოვნებლივ აცნობეთ საინფორმაციო ცენტრს. 5 სამუშაო დღის გასვლის შემდეგ მიღებული ცნობა აღარ ექვემდებარება დაბრუნების პოლიტიკის პირობებს.

პროდუქტის შეცვლის ვადები:

  • თუ პროდუქტის შეცვლის შესახებ მოთხოვნა დადასტურდება, კომპანია 5 სამუშაო დღის განმავლობაში მომხმარებელს მიაწვდის იდენტურ პროდუქტს;
  • იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქტი მოცემულ მომენტში არაა ხელმისაწვდომი, კომპანია გადახდილ თანხას აანაზღაურებს ოთხ სამუშაო დღეში;

შეკვეთის დაბრუნება ან გადაცვლა შესაძლებელია 20 კალენდარული დღის განმავლობაში.